Annonse


Nytt nordisk annonsesamarbeid

04.01.2023 - TVNYTT.NO - Kyrre Dahl - Mer om TVNorge/Discovery

Warner Bros. Discovery kunngjorde i dag et nytt partnerskap med Samsung Ad, reklameavdelingen til Samsung Electronics. Samarbeidet gir Warner Bros. Discovery muligheten til å utvide sin digitale portefølje, og gjelder for hele Norden.


Kasper Kryger. Foto: Warner Bros. Discovery

Samsung TV Plus, som ble lansert i Europa i november 2019, tilbyr brukerne en gratis strømmetjeneste med tilgang til et bredt spekter av innhold som nyheter, sport, musikk, filmer, underholdning med mer. Gjennom appen kan nordiske Samsung Smart TV-brukere få tilgang til 131 gratis direktesendte TV-kanaler, med en stadig voksende portefølje.

Partnerskapet styrker det digitale kommersielle produktet til Warner Bros. Discovery, og gir annonsører tilgang til Samsung TV Plus, deres annonsestøttede FAST-tjeneste som er tilgjengelig eksklusivt på Samsung Smart TV-er fra 2016 og senere.

– Vi er veldig glade for å gå inn i dette samarbeidet med en sterk partner som Samsung. Denne avtalen gir oss muligheten til å tilby våre kunder et enda større og bedre digitalprodukt. Partnerskapet vil utvide vår digitale portefølje på tvers av Norden og tilby annonsørene våre et økt digitalt varelager, sier Kasper Kryger, SVP Sales Nordics i Warner Bros. Discovery.

– Strømming har vokst kraftig de siste årene ettersom seerne utforsker nye måter å konsumere kvalitetsinnhold. Samsung TV Plus gir annonsører en unik mulighet til å nå dette raskt voksende strømmepublikummet, og tenke nytt om hvordan TV brukes som en del av deres mediemiks. Vi er glade for å samarbeide med Warner Bros. Discovery i Norden og gi nordiske merkevarer tilgang til vårt omfattende Connected TV-varelager, sier Alex Hole, Vice President and General Manager i Samsung Electronics Europe.

Samarbeidet trer i kraft umiddelbart og er nå en del av det digitale tilbudet til Warner Bros. Discovery.

  • Mer om TVNorge/Discovery - Følg TVNytt.no på - og RSS:

    Annonse